Vlastní vývoj
Tento článek představuje probíhající vývoj. Jedná se o nápady a prvotní testování. Nejde o finální ani plně otestované řešení!!
O-kroužek ve spojkách
O-kroužek podle dílenské příručky o rozměru 15×19 mm (15×2 mm) nemá dostatečný přítlak na výstupní hřídel, a tak netěsní.
Proto nyní zkoušíme o-kroužky s menším vnitřním průměrem než 15mm a s větší tloušťkou stěny (větším vnějším průměrem). Jedná se konkrétně o 14,6×2,4 mm 70ShA a 14,6×2,3 mm 80ShA. Jedná se o standardní o-kroužky, což dělá řešení dostupné a levné, bez nutnosti mít technické vybavení a know-how, jak tomu bylo u dosavadních řešení. Zatím otestováno na 1 000 a 1 000 km s dobrými výsledky těsnění a pozitivním výsledkem na řazení dvojkových paken, díky volnosti chodu unašeče vůči hřídeli.
Recenze Hozman 60
Po konci sezóny budu skládat motor s cestovní úpravou válce 60 ccm od Hozman Racing (Pavel Hozman). I přes populárnost úpravy v komunitě chybí spousta informací o této úpravě a recenze na základě osobní zkušenosti. Proto bychom rádi natočili podrobnou recenzi na YouTube.
Palubní počítač
Počítač by měl umět vše potřebné-rychlost, otáčky a teplotu motoru, stav hladiny v nádrži, prokluz spojek, napětí 12V baterie, maximální rychlost, hodiny, odometr, motohodiny, ujeté km a čas za výlet, vykreslení grafu čas-km/h-otáčky a následné přepočítání do HP a Nm.
Jednotka zapalování
První možností je vyrobit vlastní nesmrtelný GYT do otevíratelné krabičky z 3D tisku, který by používal univerzální VN cívku pro skútry. Druhou možností je použít jednotku zapalování ze skútru (ty mají již upravenou křivku předstihu). Třetí možností je vývoj vlastní jednotky programovatelného zapalování.
Optimalizace cívek pro 12V
Zlepšení dodávaného výkonu z cívek při 12V úpravou vinutí. K tomu je potřeba nejprve dokončit testovací stator/motor.